Pagina's

maandag 27 maart 2017

Bloemen stempels

Hallo allemaal

Het weekend zit er weer op de nieuwe week breekt weer aan en dat betekend dat ik jullie weer een creatie mag laten zien voor het DT van Craft Sensations.

Afgelopen week hebben we jullie kennis laten maken met de nieuwe stempelserie die helaas nog steeds niet overal bij Action filialen gezien zijn.
Maar omdat dit zulke mooie stempels zijn wilde ik jullie graag nog meer kaartjes laten zien met deze stempels


Ik ben aan de slag gegaan met deze hele mooie roos.
Deze roos is moeilijk in te kleuren, doordat de schaduwen in de roos heel goed aangegeven staan kun je precies zien op welke plekken je met een donkere kleur moet kleuren om de schaduw aan te brengen in de bloem.
Het achtergrondje achter de bloem heb ik gemaakt met een gelli plate en distress inkt.
Op deze manier kun je het achtergrondje in iedere kleur maken die maar wilt  of die juist goed bij je bloem of plaatje past.


De tweede kaart heb ik gemaakt met de aardbei stempels
Ook deze set heeft geweldig mooie stempels en de aardbeien zijn zo leuk om in te kleuren daar zo in willen bijten.
Het achtergrondje heb ik ook gemaakt met een gelli plate en distress inkt en een mask stencil met bloemen. Met een witte molotow marker heb ik hier een daar een paar accenten aangebracht.


De bloemen en de aardbei heb ik ingekleurd met de winsor & newton brush markers.




Ik hoop dat ik jullie weer wat ideeën heb kunnen geven wat je allemaal met deze mooie stempels kunt doen 



Een hele fijne dag nog!!!


Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten