Pagina's

donderdag 16 maart 2017

zwevende parels

Hallo Allemaal

Het is Donderdag .. en op de Donderdag zou je van mij een kaartje kunnen verwachten op onze pagina van Craft Sensations

Vandaag even totaal iets anders

Onze oudste zoon zit regelmatig op youtube filmpjes te kijken.. en nu was hij helemaal in de ban van Orbeez . Mam dat spul is zo grappig!

Bij de Action ligt nu dit setje in de winkel.


Ik moest gelijk denken aan het enthousiaste verhaal van hem over de Orbeez

Ik heb het uitgetest. Hoe werken deze parels?

inhoud:
1 zakje gel parels
15 parels ( 3 afmetingen)
3 drijfkaarsen


Een foto om je even een idee te geven hoe groot deze gel parels zijn .
(dit noemt mijn zoon dus orbeez?) 

-Vul een kan met ongeveer 2 liter water en voeg hier in de gel parels.
-Even goed roeren.
-Laat deze een nachtje staan en roer het daarna nog een keer door.

Nu kun je ze gebruiken.

Ik heb zoals op de verpakking een schaal genomen. Deze vul je met de parels en schenk daarna water erbij tot je ze niet meer ziet. .. en dus helemaal onder water staan.





Nu kun je de gekleurde parels toevoegen. Door dat de gel parels erin zitten kun je de gekleurde parels op de gewenste plekken leggen. Op verschillende hoogtes.. zo lijkt het net alsof ze zweven in het water


De drijf kaarsjes erin en klaar ! ;)

leuk voor de zomerse avonden?



Groeten Miranda K

1 opmerking: