Pagina's

maandag 17 april 2017

uitklapkaart

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie een creatie te laten zien gemaakt met Craft Sensations materialen.
Een van de mooie producten van Craft Sensations waar ik helemaal fan van ben is het geweldig mooie design papier en het mooie linnen structuur cardstock.
De metalic linnen cardstock is een van de nieuwe producten van dit moment, dit papier is verkrijgbaar in heel mooie kleuren en heeft een mooie metalic glans waardoor je kaart gelijk iets extra's krijgt.

Ik heb deze uitklapkaart gemaakt, het binnenste gedeelte van de kaart kun je uitklappen waardoor je nog een extra gedeelte hebt om een leuke tekst of afbeelding kunt verwerken op je kaart.




De basis van de kaart heb ik gemaakt van het wit linnen cardstock

.

Daarna heb ik gemat met het lila metalic cardstock uit dit pakje


 Het binnen gedeelte van de kaart kun je uitklappen en daarop heb ik een stempel gebruikt uit deze mooie bloemen stempelset,


de bloem die ik gebruikt heb zie je in de set (onderste rij, rechts onderin)
Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit dit paper pad



Een hele fijne dag nog!!!


Groetjes 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten