Pagina's

maandag 15 mei 2017

Voor jou....van mij....

Vandaag heb ik dit kaartje voor jullie gemaakt, ik heb nog geen uitgebreide beschrijving van deze kaart kunnen maken maar ik beloof jullie dat ik dit binnenkort zal doen.



Voor dit kaartje heb ik weer gebruik gemaakt van verschillende Craft Sensations materialen en al deze producten zijn op dit moment verkrijgbaar bij Action.



Het design papier wat ik voor deze kaart gebruikt heb komt uit deze 30,5cm x 30,5cm paper pad


De vlinders en het ovalen kader zijn stempels en dies uit deze serie en de vlinders zijn gestempeld op design papier uit bovenstaand paper pad


De vlinders heb ik geplakt op een reepje mica (transparant sheet) zodat het net lijkt of ze echt vliegen en bewegen daardoor ook.


Het stukje design papier waarop het ovalen kader geplakt zit heb ik nog bewerkt met een masking stencil  masking en die komt uit deze serie 
Om het reliëf op het papier te krijgen heb ik modeleer pasta gebruikt en daarna nog bewerkt met transparante embossingpoeder met een holografische glitter (de pasta en embossingpoeder zijn helaas niet van Craft Sensations )


Tot slot heb ik nog een stukje Diamant border op maat geknipt en op de voorkant van de kaart geplakt 



De hoekjes van de border heb ik afgewerkt met een puffy sticker en onder de sticker heb ik een cirkel kader gestempeld en uitgestanst ook deze stempel en die komt uit de bovenstaande stempel serie


Ik hoop jullie weer te hebben kunnen inspireren met deze kaart. zoals beloofd zal ik binnenkort een beschrijving maken van het model van deze kaart.




Ik wens jullie nog een hele fijne dag!!



Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten