Pagina's

donderdag 1 juni 2017

Speciaal voor jou

Hallo allemaal



Dit kaartje heb ik weer gemaakt met verschillende Craft Sensations 
materialen die op dit moment verkrijgbaar zijn Action.
Als basis voor het kaartje heb ik een sketch gebruikt.




Dit is de sketch die ik gebruikt heb voor dit kaartje




Het design papier dat ik op dit kaartje heb gebruikt komt uit het mooie paper pad  
"Vintage adventure" dit paper pad heeft prachtige kleuren en hele mooie designs


De geschulpte rondjes zijn gestanst en gestempeld met clear stampes & dies uit de set met de ronde dies 




De witte bloem op de grote cirkels dat zijn de deco resin flowers 

En de puffy sticker die op het middelste rondje zit komt uit deze serie



Het witte rechthoekige stukje papier is aquarel papier ik heb dit rondom afgeplakt met schilderstape en toen bewerkt met 2 kleuren distress inkt op een gelli plate, daarna heb ik met een blending tool extra accenten aangebracht met 2 verschillende Deco stencils en ook weer met de 2 kleuren inkt die ik gebruikt had op de gelli plate.


Daarna heb ik de roos (uit die mooie bloemen serie ) er overheen gestempeld en inkleurd met distress inkt. Doordat ik de achtergrond heel licht van kleur heb gehouden kon ik hier makkelijk overheen kleuren zonder dat de achtergrond zichtbaar bleef in de bloemen..



Zo zie je maar weer dat je design papier en zelf een achtergrond maken met inkt en deco stencils heel goed kunt combineren, wees wel altijd voorzichtig met de kleuren want deze moeten wel goed overeen komen anders word je kaart heel druk en bont.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten