zondag 25 juni 2017

Like - Deel - Win!!

Like - Deel - Win!!!

Omdat we van de week zo ontzettend veel leuke reacties hebben gehad op ons nieuwe blog, vind Craft Sensations dat dit beloont moet worden en mogen wij dit mooie pakket verloten onder de blog volgers.



Wat moet je doen om kans maken op dit geweldige Craft Sensations pakket


1) Deel dit bericht op jou tijdlijn
2) Like onze facebook pagina
3) Word volger van ons blog
http://craft-sensations.blogspot.nl

Bij 500 volgers gaan we dit pakket verloten!!
Dus Like en deel snel mee en misschien ben jij dan straks wel de winnaar van dit pakket!

11 opmerkingen:

  1. helemaal geweldig........dank je wel voor de kans.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch fijn om deze hobby te mogen uitvoeren. Ik ben zo blij om met jullie artikelen te mogen werken, heerlijk. ������

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk nu een blog!! Ik ben meer een blogger dan een FB volger, dus komt mij heel goed uit om ideeen op te doen.
    Superprijs.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk, het is zo leuk dat jullie laten zien dat je met een kleine beurs toch de mooiste creaties kunt maken,ik doe heel graag mee 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zag de actie al op FB en heb hem gedeeld, volger was ik al. Mooi pakket om te winnen en lekker mee aan de slag te gaan.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kans...morgen ff in Echt kijken of ze er liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net jullie blog en FB pagina ontdekt en ben zo enthousiast en natuurlijk ben ik volger geworden. Er is geen Action direct in de buurt maar als ik er kom ga ik uitgebreid kijken hoor! Het zou super zijn om dit mooie pakket te winnen....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben een mooie blogspot en leuke spulletjes.
    En een mooi pakket die jullie weggeven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. über einen Link auf Facebook habe ich euren Blog entdeckt und bin ganz begeistert! Bin großer Fan von Action und freue mich auf weitere tolle Inspirationen!
    Danke für die Chance!
    Das Candy habe ich auf meiner Sidebar verlinkt, bin Anhänger des Blogs geworden und werde das Candy gleich auf Facebook liken und teilen!
    sonnige Grüße
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry, im Moment kann ich nix in meiner Sidebar verlinken. Werde es auf jeden Fall nochmals versuchen.

      Verwijderen
    2. Das Candy habe ich nun auf meiner Sidebar verlinken können

      Verwijderen